Gyakran ismételt kérdések.
A Gardénia Virág kizárólag Pécs és vonzáskörzetébe szállít virágot.
Örökrózsa, ill nem élő virágdíszek postázására is van lehetőség, kérem ezügyben telefonon keressen.
1. Hogyan rendelhetek virágot?
Ennek legegyszerűbb módja, ha az oldalon található csokrok közül választ és a webáruházban megrendeli ezt.
Természetesen más, az oldalon nem található virágcsokrok rendelésére is van lehetőség, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben (gardeniapecs@gardeniapecs.hu) vagy telefonon (30-824-8625)
2. Mennyibe kerül a kiszállítás?
Pécsen belül a kiszállítás ingyenes, városon kívül 160 Ft/km áron tudjuk kézbesíteni az Ön által megrendelt virágcsokrot.
Az ingyenes kiszállítás egy adott csokorhoz egy alkalommal értendő. Amennyiben elsőre nem tudjuk kézbesíteni a csokrot, a második kiszállításért 1500 Ft-ot számolunk fel Pécs határain belül.
Vidéki kiszállítás esetén a rendszer a megadott irányítószám alapján automatikusan hozzá adja a kiszállítás költségét a rendeléséhez.
3. Hogyan küldhetek személyes üzenetet?
Amennyiben szeretne személyes üzenetet küldeni a csokor mellé, a rendelés menete során lehetősége van ennek szövegét elküldeni, illetve a rendelés visszaigazolása után e-mailben elküldheti.
Amennyiben kézzel írott üzenenet szeretne mellékelni, kérjük, személyesen hozza be az üzletbe illetve postai úton küldje el a 7624 Pécs, Alkotmány utca 41 címre.
4. Milyen időpontokban van kiszállítás?
Hétfőtől szombatig reggel 9-19 óra között tudunk szállítani. Minden esetben kérjük a pontos címet illetve telefonszámot megadni. Erre azért van szükség, mert nagyon sok helyen nem működnek a csengők, kapu zárva, házszámok nincsenek kiírva, stb.
Vasárnap csak kivételes esetben szállítunk (pl. Anyák napja)
5. Kérhetek-e pontos szállítási időpontot?
A rendelés során megadhatja üzenetben, ha délelőtt v délután kéri a kiszállítást, ill. ha munkahelyre kéri, akkor munkaidőn belül érkezezzn meg a küldemény.
Pontos időpontra kiszállítást csak különleges alkalmakkor tudunk vállalni ( pl temetések időpontja).
6 Hogyan tudok fizetni?
A webshopban történő vásárlás esetán bankkártyás illetve paypal fizetésre van lehetőség. Ha ez Önnek nem megfelelő, átutalással illetve személyesen az üzletben is lehetősége van fizetni.
7 Olyan lesz a csokor ahogy a képen látom?
A honlapon található képeink többsége az eddig elkészített, kiszállított kompozíciók láthatók amik tájékoztató jellegűek. Két egyforma csokrot nehéz alkotni, hiszen két virág sem egyforma sosem. Igyekszünk a képhez hasonló csokrot készíteni , de árnyalati különbség színben előfordulhat. Ha valamelyik virág épp nem áll rendelkezésre, akkor a csokorhoz legjobban illő, a pótlandó virág értékének megfelelő virággal helyettesítjük.
8 Milyen értékben kell virágot rendelnem?
A rendelés minimális értéke 5000 Ft, ennél kisebb csokrok kiszállítására nincs lehetőség.
9. Mi történik, ha a címzett nem tartózkodik otthon?
Az ingyenes kiszállítás egy adott csokorhoz egy alkalommal vehető igénybe. Amennyiben nem találjuk a címzettet, kérésre megismételjük a kiszállítást aminek ára városn belül 1500 Ft.
A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat.
Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak.
Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, a teljes díjat ki kell fizetni.
Amennyiben ez Önnek nem megfelelő, a csokrot személyesen átveheti üzletünkben Ön, vagy megbízottja. A rendelés törlésére a csokor elkészülte után nincs lehetőség.
10. Fizetési módok
1. Webshopban bankártyás illetve paypal.
2. Banki átutalással.
3. Postai csekken a következő címre: 7624 Pécs Alkotmány utca 41
4. Személyesen az üzletben.
Ha a 2-es és 3-as menüpontot választja, a kiszállítást csak az összeg beérkezte után tudjuk teljesíteni, ez postai csekken történő befizetés esetén 2-3 nap is lehet, Kérjük ezt figyelembe venni a rendelésnél.