Rendelés menete
1. Kérjük, regisztrálja magát, így a továbbiakban megkönnyítheti a rendelés menetét.Freemal-es email címet a rendszer nem tud kezelni, kérjük, hogy más szolgáltató levelező rendszerét használja.
2. Regisztráció során két cím beírására szükséges.
Az első a KÉZBESÍTÉSI CÍM.
Itt a címzett nevét, telefonszámát, címét kérrjük megadni( különös tekintettel emelet ajtó stb)
Ezután kérem kattintson az új cím hozzáadása gombra, itt adhatja meg a számlázási címet. Számlát postai úton nem küldünk ( és a virágcsokorral együtt sem küldjük ki), minden esetben a megadott e-mail címre érkezik a számla.
Minden esetben kérjük megadni a címzett telefonszámát!
Amennyiben a cím hiányos és emiatt nem tudjuk kézbesíteni a csokrot, második próbát csak abban az esetben teszünk, ha 1500 Ft szállítási költséget fizet. Az ingyenes kiszállítás csak egy alkalommal vehető igénybe!
3.Válassza ki az Önnek megfelelő terméket és helyezze kosárba.
4.Kosárba helyezés után választhat, hogy folytatja a vásárlást, vagy a fizetés gombra kattintva véglegesítheti a rendelést.
5. A szállítás menüpont alatt Ön kiválaszthatja, hogy személyesen jön a megrendelt áruért illetve kiszállítást szeretne kérni. A kiszállítás Pécs városn belül ingyenes, városon kívűl 160 Ft/ km áron tudjuk kézbesíteni a csokrot.
A rendszer a beírt irányítószám alapján automatikusan hozzáadja a szállítási költséget a megrendeléséhez.
6. A fizetés menüpont alatt lehetősége van bankártyával, átutalással illetve paypal fizetni.
Az átutalási idő mindig hosszabb, több órát vesz igénybe ezt kérem vegye figyelembe mielőtt ezt a fizetési módot választja.
7. A rendelés visszaigazolása azonnal megtörténik, a csokrot kiszállítani a rendelés leadását követő napon tudjuk teljesíteni.
8. Express, 3-5 órán belüli kiszállítás esetén plusz költséget számolunk fel. Ilyen irányú igényét mindenképp telefonon jelezze, hogy a kért virág elérhető-e ilyen rövid határidővel.
Express kiszállítás díját itt tudja rendezni.
9. Webshopban kizárólag Pécs, és Pécs környéki településekre tud rendelni. Amennyiben beírja az irányítószámot, és a rendszer kizárólag az üzletben történő átvételt ajánlja fel, a kiszállítást pedig nem, akkor az adott településre a kiszállítás nem kérhető.
Kérjük, ezt vegye figyelembe a rendelés során. Téves rendelés esetén pénzt visszaküldeni kizárólag a banki tranzakció folyamán jutalékkal csökentett összeget áll módunkban visszafizetni.
10. Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím, beleértve a helyi telefonszámot is, pontos és hiánytalan. Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem sikerül időben kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím miatt.
Ha nincs címzett, munkatársunk megpróbálja a küldeményt kézbesíteni, és lehetőség szerint egy névjegykártyát, és később megpróbálja telefonon elérni a címzettet. Ha munkatársunk nem tudja átadni a virágot és nem tudja a címzettet a kézbesítési kísérlet után 24 órán belül elérni, munkatársunk tájékoztat bennünket a sikertelen kiszállításról, és Önt vagy telefonon, vagy emailben tájékoztatjuk a sikertelen kézbesítésről.
A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat.
Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak.
Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, a teljes díjat ki kell fizetni, amelyet munkatársunk kiszámláz.