A Gardénia Virág kizárólag Pécs és vonzáskörzetébe szállít virágot.

1. Hogyan rendelhetek virágot?

Ennek legegyszerűbb módja, ha az oldalon található csokrok közül választ és a webáruházban megrendeli ezt.

Természetesen más, az oldalon nem található virágcsokrok rendelésére is van lehetőség, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben (gardeniapecs@gardeniapecs.hu) vagy telefonon (30-824-8625)

2. Mennyibe kerül a kiszállítás? 

Pécsen belül a kiszállítás ingyenes, a városon kívüli kiszállítás esetén a rendszer a megadott irányítószám alapján automatikusan hozzá adja a kiszállítás költségét a rendeléséhez.

Az ingyenes kiszállítás egy adott csokorhoz egy alkalommal értendő. Amennyiben elsőre nem tudjuk kézbesíteni a csokrot, a második kiszállításért 1500 Ft-ot számolunk fel Pécs határain belül.

3. Hogyan küldhetek személyes üzenetet?

Amennyiben szeretne személyes üzenetet küldeni a csokor mellé, a rendelés menete során lehetősége van ennek szövegét elküldeni, illetve a rendelés visszaigazolása után e-mailben elküldheti.

Amennyiben kézzel írott üzenenet szeretne mellékelni, kérjük, személyesen hozza be az üzletbe illetve postai úton küldje el a 7624 Pécs, Alkotmány utca 41 címre.

4. Milyen időpontokban van kiszállítás?

Hétfőtől szombatig reggel 9-19 óra között tudunk szállítani. Minden esetben kérjük a pontos címet illetve telefonszámot megadni. Erre azért van szükség, mert nagyon sok helyen nem működnek a csengők, kapu zárva, házszámok nincsenek kiírva, stb. 

Vasárnap csak kivételes esetben szállítunk (pl. Anyák napja)

5. Kérhetek-e pontos szállítási időpontot?

A rendelés során megadhatja üzenetben, ha délelőtt v délután kéri a kiszállítást, ill. ha munkahelyre kéri, akkor munkaidőn belül érkezezzn meg a küldemény.

Pontos időpontra kiszállítást csak különleges alkalmakkor tudunk vállalni (pl: temetések időpontja).

6. Hogyan tudok fizetni?

A webshopban történő vásárlás esetán bankkártyás illetve paypal fizetésre van lehetőség. Ha ez Önnek nem megfelelő, átutalással illetve személyesen az üzletben is lehetősége van fizetni.

7. Olyan lesz a csokor ahogy a képen látom?

A honlapon található képeink többsége az eddig elkészített, kiszállított kompozíciók láthatók amik tájékoztató jellegűek. Két egyforma csokrot nehéz alkotni, hiszen  két virág sem egyforma sosem. Igyekszünk a képhez hasonló csokrot készíteni , de árnyalati különbség színben előfordulhat. Ha valamelyik virág épp nem áll rendelkezésre, akkor a csokorhoz legjobban illő, a pótlandó virág értékének megfelelő virággal helyettesítjük.

8. Van minimális rendelési értékhatár?

Nincs, a weboldalon található termékek lehet választani.

9. Mi történik, ha a címzett nem tartózkodik otthon?

Az ingyenes kiszállítás egy adott csokorhoz egy alkalommal vehető igénybe. Amennyiben nem találjuk a címzettet, kérésre megismételjük a kiszállítást aminek ára városn belül 1500 Ft. 

A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat.
Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak.

Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, a teljes díjat ki kell fizetni.

Amennyiben ez Önnek nem megfelelő, a csokrot személyesen átveheti üzletünkben Ön, vagy megbízottja. A rendelés törlésére a csokor elkészülte után nincs lehetőség.